Lars 25 urteko gazteak Osloko auzo bateko igerilekuan lanean dihardu eta bere izaerak arazoak dakarzkio beti. Gizon edadetu bat bere auzoko nerabeekin lizunkeriatan dabilela jakiten duenean, Lars sutu egingo da eta ustezko perbertitua atxilotzeko kanpaina bati ekingo dio. Haatik, aurki gurutzada horren kontrola galduko du, hain zuzen, babestu nahi zituen horiek arriskuan jarriz.