Bere emaztearen buruko osasunaz kezkatuta, Juhak bere lanetik kaleratzea isilean gordetzea erabakiko du. Egunak urruneko gasolindegi batean igarotzen ditu bere egoerari balizko irtenbide bat aurkitu nahirik. Aurki bere burua bilutsik eta emakume ezezagun baten ilea orrazten ikusiko du, bi ordutan aurreko lanean bi egunetan eskuratzen zuena irabaziz. Olli bere adiskidearen laguntzaz, Juha bere gorputza saltzen hasiko da profesional gisa, lotsa eta gezurrak gero eta gehiago diren arren.