Helsinkira lan bila joandako gizon bati eraso eta lapurreta egingo diote eta horren ondorioz, oroimena galdu eta hutsetik hasi beharko du berriro, etxerik gabekoekin eta baztertutakoekin elkarbiziz. Maitasuna eta lotsarazten ez duten beste zenbait balio aurkituko ditu. Oraindik adeitsu izaten badakien jendeari buruzko istorio txiki bat. Iraganik gabeko gizona filmak urteko film onenaren FIPRESCI Sari Nagusia jaso zuen 2002ko Zinemaldiko inaugurazio ekitaldian.