Thordur, familiaburu beldurgarri eta beneragarriak, etxera deitu ditu bere seme-alaba guztiak. Eskuartean dituen kontuak konpondu nahi ditu: amaren herentzia eta familiako negozioa alegia, honek arrantzale-komunitate txiki hartako kide boteretsuena bihurtu baitu. Agust du itxaropen bakarra, bere seme gazteena, baina Agustek etorkizunerako oso bestelako asmoak ditu. Senitartekoen elkartzea ez da uste bezala gertatuko, aspaldiko kontuak mamuen antzera azaleratuko baitira.