1995ko abenduan, enbolia larri batek Jean-Dominique Bauby kazetari eta bi seme-alaben aita koma sakon batean utzi zuen. Esnatu zenean bere funtzio eragile guztiak kaltetuta zituen. Laguntzarik gabe ezin zuen mugitu, ez hitz egin, ezta arnasa hartu ere. Gorputz bizigabe horretako betazal bat bakarrik mugitzen zen. Honako betazala bilakatu zen munduarekin, besteekin, bizitzarekin zuen lotura bakarra. Betazala behin mugitu baietz esateko, bitan ezetz esateko. Betazalarekin aukeratzen ditu bisitariak diktatzen dizkion alfabetoko hizkiak eta honela sortzen ditu hitzak, esaldiak, orrialde osoak?