Joy Division bandaren abeslari enigmatiko eta ingeles post-punkaren ikono bihurtutako Ian Curtisen akaberaren inguruko filma. Curtisek 1980an bere buruaz beste egin arteko haren azken urteetako ibilbidea kontatzen zaigu, bere emaztearenganako maitasun handiaren eta bere amorantearekin izandako pasiozko harremanaren arteko gatazka, haren osasuna okerrera daramaten epilepsia-krisiak, bere talentu harrigarria eta zuzeneko saio sutsuak.