Komunista, kolonialismoaren aurkakoa, eskuineko estremista ote? Zer nolako uste moralak ditu Jacques Vergèsek? Barbet Schroederrek historiaren bide ilunenetatik garamatza pertsonaia enigmatiko honen atzean ezkutatzen den misterioa argitzeko ahaleginean. Aljeriako gerra bitartean, Vergès kausa antikolonialistari atxiki zitzaion abokatu gaztea zen, Djamila Bouhired defendatu, honen askatasuna lortu, harekin ezkondu eta bi seme izan zituzten. Bat-batean, bere jardunbide bikainaren gailurrean zegoela, zortzi urtez desagertu zen arrastorik utzi gabe. Urrunaldi misteriotsu hartatik itzultzean, edozein motatako terroristak defendatzeari ekin zion, hala Magdalena Kopp nola Anis Naccache, baita Carlos ?Txakala? ere, Klaus Barbie teniente nazia bezalako historiako munstroen ordezkari gisa jardun zuen.