Bere eztei-otorduan, Kerenek hanka bat hautsi du, eta nahigabe handiz Kariberako eztei-bidaia bertan behera utzi beharko du. Neska bitxi bat itsasotik atera da eta Batyaren atzetik doa haren itzala bailitzan. Emakumearen bizitza guztiz aldatuko da neska bere babespean hartu orduko. Joy andre zahar gogor batentzat lan egiten duen filipinar neskamea da eta oharkabean harekin harremanik ez zuen alabarekin adiskidetzen lagunduko dio andreari. Gizatasun-txatalez osaturiko filma, mezuak botilan bezala, absurduaren mugetan. Mundu kaotiko baten erretratua, non norbera maitasuna eta gogoan izateko edo ahazteko zerbaiten bila, ahal duen guztia biltzen saiatzen den. Halakoxea da bizitza Tel-Aviven...