Otiliak eta Gabitak ikasle-egoitzako gela bera daukate. Errumaniako hiri txiki bateko unibertsitatera doaz komunismoaren azken egunetan. Otiliak gela bat errentan hartu du hotel merke batean. Arratsaldean Bebe jn. delako batekin geratu da. Gabita haurdun dago, abortatzea ilegala da eta ez bata, ez besteari ez zaie sekula horrelakorik gertatu. 4 hilabete, 3 aste eta 2 egun filma Urrezko aroaren kontaketak izenburuko proiektu zabalago baten zati bat da, Errumaniako komunismoaren istorio subjektiboa hiri-kondaira balitz bezala kontatua. Proiektu honen helburua garai hartaz hitz egitea da, baina komunismoaren aipamen zuzenik egin gabe, hautabide pertsonalak erakusten dituzten istorio ezberdinak kontatuz, zoritxarreko garaiak arruntak bailiran bizi behar izan zituztenenak. 4 hilabete, 3 aste eta 2 egun sorta honen lehen emanaldia da.