17 urte besterik ez dituela, Nazneenen bizitza zeharo irauliko da. Bangladeshko bere herrixka utzi beharko du Londresko East End aldeko apartamentu-bloke batera bizitzera joateko. Batere erakargarria ez den bere senarrari atsegin ematen eta bere seme-alabak zaintzen dituen bitartean, bere bizitzari zentzuren bat ematen saiatuko da... Harik eta egun batez, Karim, bertako gazte asaldatu bat, bere bizitzan sartuko den arte. Gero eta handiagoa den arrazen arteko tirabiren ingurune batean harremanetan hasiko dira, eta horrek nahitaez Nazneen bere bizitzako erabakiak hartzera behartuko du.