Darling goi-mailako jende gorrotagarriari, jende arruntari eta XXI. mende hasierako Stockholmeko bizimoduari buruzko komedia beltza da. Ederra izanik bere baitan bilduta dagoen Evak amodio-istorio hutsal bat hasiko du, jende arruntaren bizimodurantz jaitsiera geldo baina ezinbestekoaren abiapuntu izango dena, baita etorkizunik gabeko adiskidetasun harrigarri batena ere.