1979an, Park doktoreak 1942ko argazki-album zahar bat jaso du, hogei urte inguru zituen garaikoa, berak eta bere lagunek zenbait egoera misteriotsu bizi izan zituzten sasoikoa. Park ezagutzen ez zuen neska batekin ezkontzera behartu zuten gurasoek, baina bera hilotz batekin maitemindu zen, bere emaztegaiarenarekin, hain zuzen. Bien bitartean, auto-istripu hilgarri baten biktima izandako neskato bat inolako zauririk gabe helduko da ospitalera eta gauero mamuei buruzko amesgaiztoak izango ditu. Senar-emazte diren mediku bikote bat Tokiotik ospitalera itzuliko da, segidako hilketa-kate amaigabe batez inguratuta.