Ohiko bizilagun eredugarri, ezkondu eta semeduna da Michael Klienhouse. Egun batez, Holokaustoaren Egunaren goizean, Michaelek Dreyfusen autoa kolpekatzen du. Michaelen emazte Tamarrek keinu zantar bat egiten dio Dreyfusi eta honek bere autoa azeleratu eta Michaelen kotxeko ate irekiaren kontra jo eta Tamar bera jotzeko zorian egon da. Hiritar ona denez, Michaelek gatazka agintarien laguntzaz konpontzea espero du, baina hirurogeitaka urteko Dreyfus, gerran heroi izandakoa, harreman handiak eta beso luzeko lagunak dituen gizon bortitza gertatuko da. Krisi pertsonal batean murgilduta dagoen Michaelentzat zaila da ?boterearen? aurrean amore ematea eta beraz, hurrengo egunak benetako amesgaizto gertatuko zaizkio. Alabaina, bere bizitza arriskuan jartzen duen errealitate bortitz eta ustelaren aurkako bere borrokak azkenean arnas berria emango dio.