Garai orotako aktorerik handiena da Brando. Baina baita bitxiena eta konplexuena ere. Film dokumental honek Brandoren erretratua egiten du, pantaila handikoa nahiz pantailatik kanpokoa. James Caan, Robert Duvall, Jane Fonda, Martin Landau, Al Pacino, John Travolta eta Jon Voight bezalako aktoreen presentziaz, eta harekin lan egindako zuzendarien laguntzarekin, Bernardo Bertolucci, Martin Scorsese eta Arthur Penn kasu, Brandok amerindiarren mugimenduarekin zeukan konpromiso politiko eta sozialean arakatzen du, Pantera Beltzekiko harremanean, eta bere senitartekoekin eta lagun minekin egindako elkarrizketak ere barne ditu, guztiz ezezagunak diren aktore mitikoaren alderdiak ezagutaraziz?