Maiatzeko Plazako Amen zapi zuriak giza eskubideen aldeko borrokaren ezaugarri unibertsalak dira. Argentinan ezarritako estatu-terrorismoa pertsonen desagertze derrigortuan oinarritu zen. Seme-alaba desagertuekiko maitasunak beldurra gainditzera eta herrialdeko gune politiko eta ekonomikoan kokatzera eraman zituen, botere totalitario eta basatiari desarmatuta aurre emanez. Beraien seme-alaben nortasunari eusten diote oraindik orain, ondoko oihuarekin "30.000 atxilotu desagerturik, hemen dira, orain eta beti".