Estatu Batuetan ikasten ari den eta Pekinen abentura labur baten ondoren lau hilabeteko haurdunaldian dagoen txinatar gaztea da Sasha. Aita Yang da, Pekingo Operan emakumezko pertsonaiak antzezten dituen aktore edo nan dan bat. Yangek harreman bat izan zuen Boshen izeneko arraza zuriko amerikar batekin ere, mendebaldeko kazetari bati HIESari buruzko erreportaje batean laguntzeagatik Txinako gobenuak kanporatutakoarekin. Sashak Omahako Unibertsitateko (Nebraska) lehen ikasturteko ikasketak eten ditu San Franciscora abortatzera joateko. Behin han dagoela, neskak umea eduki eta elkarrekin familia bat osa dezaten konbentzitu nahi du Boshenek, horrela Yang Estatu Batuetara etorraraziko duen itxaropenaz.