Ume talde bat (7 eta 14 urte bitarteko anai-arreba eta lehengusuak) etxe batean bakarrik gelditzen dira egun batzuetarako country (urbanizazio itxia, segurtasun pribatu eta alanbre-hesiz inguratua, kirol instalazioak eta bestelako zerbitzuak barne dituena, segurtasun eta bizikidetza-arau propioak izateaz gainera) baten barnean, gurasoen artarik gabe. Haurtzaroaren berezko egunerokotasun xaloaren eta itxialdiak sortzen dien basatasunaren kronika da egun horietakoa.