Maria Bartzelonan bizi den izaera goibel eta isileko emakume argentinarra da. Bere aitonaren heriotzak, bizirik zirauen bere azken senideak, Argentinako bazter galdu batera itzultzea behartu du, Indio Muertora. Eremuko bakardadea areagotuz haize etengabea eta hauts-lainoak nagusi diren parajera heltzen da Maria, bidaia amaigabe baten ondoren. Ustekabean, Mariak bertan gelditzea erabakiko du.