Filmak Santinhoren istorioa kontatzen du, Amazonas Garaiko ibaertzeko komunitate bateko buruzagi espiritual bihurtua, bere amaren suizidioaren ondoren egindako ?mirari? baten ondorioz. Filma sekta honetan sartutakoen erretratu intimoa da, baita gizakiak fedea ?sortzeko? nahiz heriotzaren lazturaren aitzin zentzu bat bilatzeko gaitasunarena ere.