Pilarrek ez du bakarrik egon nahi; horregatik, Kontaktu Agentzia batera joaten da, itsu-itsuan hitzordua emateko. Pilarrek ez daki bere hitzorduak beste interes batzuk dituela, eta interes horiek ez dutela zerikusirik bereekin...