Etorkizun hotz eta etsaitasunean, amonatxo batek arauak urratu beharko ditu bere txakur iharra urdailera botatzeko zerbait lortzeko. Segurtasun-zaintzaile metalizatuak, erosle konpultsibo ahokatuak eta segurtasun-neurri paranoikoak izango dira emakume zaharraren balentria bandalikoan jarriko diren oztopoak.