Neska gazte batek Triestera bidaiatuko du duela zenbait denbora hildako gizon baten arrastoaren atzetik; han, gizona ezagutu zuten pertsonak aurkitu nahi ditu. Egiten dituen galderei erreparatuta, badirudi jakin nahi duena zera dela: Zergatik gizon intelektual hark, horrenbeste lagun idazle izanda, ez zuen inoiz ezer idatzi? Alde batetik bestera doan heinean pertsonaia taxutzen joango da, baina bilaketaren helburua, ordea, lausotu egingo da. Aitzakia desagertu eta ziurtasun bat agertzen hasiko da haren lekuan. Pozik geratuko al da horrekin?