Herri protestante bat Alemania iparraldean. 1913-1914. I. Mundu Gerraren bezperan. Irakasleak zuzentzen duen ikastetxeko eta elizako koruko haurren eta nerabeen istorioa, eta haien familiena: baroia, arduraduna, medikua, emagina eta baserritarrak. Gauza arraroak gertatzen hasiko dira, eta pixkanaka, zigor erritual baten itxura hartzen joango dira. Nor dago horren guztiaren atzean?