Daniel, 34 urteko Sevillako gaztea, Down sindromea duen eta unibertsitateko titulua lortu duen lehenengo europarra da. Administrazio publikoan hasiko da lanean, eta han, Laura ezagutuko du, itxuraz inongo ezgaitasunik ez duen lankidea. Daniel harekin maiteminduko da.