Mithat bildumazale amorratuaren eta hura bizi den finkako atezaina Ali-ren istorioa da hau. Mithatentzat Istanbul bere bildumak bezain handia da; Ali, ordea, landako herri txiki batetik dator eta hiria bere inguruko lau edo bost etxeen multzora mugatzen da. Bizilagunek eraikina berreraikitzeko erabakia hartzen dutenean -lurrikaren beldurragatik eta etxearen balioa areagotzeko-, Mithatek borroka egin beharko du bere bildumak salbatzeko. Eraikina bakarrik bizi diren bi gizonen leku komuna izango da; azkenean, nahi gabe, batak bestearen destinoa aldatuko du.