Ofiziala
Mousse eta Louis, gazteak, ederrak eta aberatsak dira, eta maiteminduta daude. Baina drogek haien bizitza inbaditu dute. Egun batean, Louis gaindosiz hilko da. Mousse bizirik aterako da, baina laster, haurdun dagoela jakingo du. Nahastuta, etxetik alde egingo du, Parisetik urrun. Zenbait hilabete geroago, Louisen anaia harekin elkartuko da bere babeslekuan.