Catherine arrakasta handiko medikua da, baina bere senarra David musika irakasle erakargarriak engainatu egiten duela susmatzen du. Bere susmoak eta beldurrak alde batera uzteko, Chloe izeneko neska gazte liluragarri bat kontratatuko du Daviden fideltasuna probatzeko. Chloek Davidekin egiten duenari buruz esaten dizkion kontakizun sutsuek sexuaren eta sentsualitatearen bidea berriz aurkitzera eramango dute Catherine. Baina tentazioaren atea irekitzean, familia arrisku larrian jarriko du?