Aktoreek, magoek bezala, ez dute beren trikimailuen berri ematen. José María Pouk salbuespen bat egin du, Orson Welles interpretatzen duen obra bat prestatzen ari dela kamera bati filmatzen uztean. Màscares filma banbalina artean gertatzen da, publikoak ikusten ez duen tokian, alegia; hala, aktoreak bera izateari utzi eta interpretatzen duen pertsonaia izateari helduko dio. Trikimailudun magia, baina magia azken batean.