Ekialde Ertainean lanean aritu eta esperientzia lazgarria izatetik bueltan marine gaztea bere ohorez antolatutako ongietorri festan heroi itxurak egitera behartuta sentituko da. Beretzat egina dirudien neska bihurri batek erakarriko du.