Babilonia, 2003. Identifikatu gabeko milaka gorpu lurrean sakabanatuta daude, haien familiek, etsita, erantzunak bilatzen dituzten bitartean. Irakeko hobi komunak argitara atera dira. Irak hegoaldea, 1991. Saddamen genozidioaren basakeriak Ibrahimen inozentzia suntsituko du; orain, kartzelan dago ustezko traizioa egiteagatik. Fedeak eta bere familiaren oroitzapenak ematen dioten kontsolamenduak bultzatuta, Ibrahimek gainerako presoak askatasunaren bidearen bila eramango ditu, Babiloniako arearen azpian lurperatu aurretik.