Irmak merkatu bateko pasilloak zeharkatzen ditu osagai zerrenda bat behin eta berriz errepikatzen duen bitartean. Lehen lauak gogoratzen baditu ere, bosgarrena etengabe ahazten zaio. Irmak bere memoriaren sakontasunetara bidaia egin beharko du ahaztutako osagai hori berreskuratzeko.