George Edward Grodman poliziako komisarioaren testigantzak urkamendira bidaliko du gizon errugabe bat Hannah Kendallen hilketagatik. Grodmanek postua utzi beharko du eta haren etsaia John R. Buckley jarriko dute bere lekuan. Gau batean, Grodmanek festa bat egingo du etxean eta Parlamentuko kidea Clive Russell eta Hannahren hiloba Arthur Kendall gonbidatuko ditu. Festan, Kendall hilko dute.