AEBetako Mendebaldean, XIX. mendearen amaieran, Jeffers bandak meatzariak hiltzen ditu jabetza-tituluak lapurtzeko. Biktimetako bat, Cromwell, meatzean bertan hilko dute, baina haren seme Lukek lapurretako bat akabatzea lortuko du. Bandak Silver City inguruko meatzariak erasotzen dituenean, arma zorrotik ateratzeko abiaduragatik ?Lightning? (tximista) Tyrone ezizenaz ezaguturiko komisarioak lapurrak harrapatzeko gizon-taldea antolatuko du.