Anna Svoboda idazkari txekoslovakiarrak Washingtonetik itzuli berri den Karl Marek funtzionarioarentzat egiten du lan. Gizonak opariak emango dizkio (makillajea eta gaueko soineko eder bat), baina Anna eskandalizatu egingo da eta nagusia traidore bilakatu dela pentsatuko du. Ondorioz, Karlen gainbegirale Anton Novotnyri emango dio gertatutakoaren berri. Geroago, polizia politikoaren buru Emil Dadak deituko dio eta Karlen lagun egin dadin aginduko dio, haren jarduera susmagarrien berri eduki ahal izateko.