Fred Morgan abeltzain zaharra hil egingo dute gauez, etxean lan egiten duen emakumearekin batera. Agurearen peoi George Bradeni egotziko diote hilketa, batez ere, poliziak haren emazte Ellen pistola bat uretara botatzen ikusten duenean. Galdeketa luze eta astun baten ondoren, Georgek erruduna dela aitortuko du, Ellenek, haurdun egonda, nerbio-krisi bat jasango duen beldur baita. Doug Madisonek, George defendatzeko izendatutako abokatuak, hasieran ez du haren errugabetasunean sinetsiko, baina Ellenek konbentzitu egingo du.