Amara almirante japoniarra bidaiatzen ari den hegazkina bota egingo dute. Almirantea oso larri zaurituko dute eta Txinako gerrillako buruzagi baten eskuetan eroriko da. Amara erreskatatzera joango den marinako komandante Bert Thompsoni eta mediku unitateari laguntzeko Matt Reardon kapitaina eta eskolta txiki bat izendatuko dituzte. Arrazoia da almiranteak badakiela gerra galdu duela eta estatubatuarrekin haren amaiera bizkortzeko eztabaidatzeko prest dagoela.