Zaintzaile baten esperientzia ezaz baliatuta, "zigorraren pabilioia" den 11. pabilioiko hiru atxilotuk beste guardia batzuk menderatzea eta gainerako presoak askatzea lortuko dute. Dunn liderrak espetxeko alkaide Reynoldsi jakinaraziko dio bere kexak adierazi nahi dituela prentsaren aurrean. Alkaideak urte asko daramatza espetxearen erreforma eskatzen, eta horregatik, negoziatzeko prest dago. Baina gobernadoreak Haskell bidaliko du. Politikariaren asmoa errebolta zapaltzea da.