Kaliforniako Santa Mira herrian Miles Bennell doktorearen pazienteetako askok beren senideak iruzurti hutsak direla diote. Kauffman doktorea psikiatra da eta histeria kolektiboa besterik ez dela esango dio Mileseri. Baina Miles, hiriko biztanleak leka batzuetatik jaiotzen diren kopia perfektuekin ordezkatzen ari direla konturatuko da. Pertsonen kopia zehatzak dira, gauza bat kenduta: ez dute sentimendurik. Landareetatik jaiotako izakiek gogor lan egiten dute leka horiek hedatzeko eta gizakiekin amaitzeko.