Frankie Dane The Hornets izeneko gazteen bandako liderra da. McAllisterrek jendaurrean umiliatzen duenean, hura akabatzea erabakiko du. Bandako bi kide bakarrik daude liderrari laguntzeko prest, Lou Macklin eta Angelo "Baby" Gioia; besteek ez dute hilketa batekin ezer jakin nahi. Ben Wagner, gazteen zentroko zuzendaria, bandako kideak banantzen ari direla konturatuko da eta zer gertatzen den jakiten saiatuko da.