Merritt Blake arkitekto amerikarra Madrilera joango da hotel berri baten eraikuntza-lanak gainbegiratzera. Iristean, proiektuaren zuzendariak jakinaraziko dio bere diseinua baztertu egin dutela ez datorrelako bat hiriko arkitekturarekin. Merrittek bere lana defendatu nahi du eta enpresako zuzendaritza batzordeko kideak konbentzitzen saiatuko da. Gaztelaniaz ez dakienez, Mari Zarubia ederra kontratatuko du interprete gisa. Neskaren mutil-laguna, Antonio ijitoa, jeloskor jarriko da eta jarraitu egingo ditu.