Barku bat San Franciskon geratuko da eta taxilari batek maleta lapurtuko dio bidaiarietako bati. Maleta hartuta ziztu bizian alde egingo du, baina bidean polizia bat harrapatuko du; hark, hil baino lehen, taxilaria tiro batez akabatuko du. Ben Guthrie tenientea eta Al Quine inspektorea arduratuko dira ikerketaz. Maleta barruan zegoen estatuatxo baten barruan heroina aurkituko dute eta mafiak Ekialde Urrunetik bidaiatzen dabiltzan turista errugabeak droga eramateko erabili nahi dituela jakingo dute.