Sam Martinek, Marinako ofizial ohiak, Key Westen (Florida) egiten du lan turistei barku bat alokatzen. Hanagan izeneko arma-trafikatzaile batek barkua alokatuko dio egun bateko bidaia egiteko eta diru-kopuru itzela ordainduko dio Habanatik gertu uzteagatik, debekatuta baitago Kubara joatea bertan gertatzen ari den iraultza dela-eta. Kuban dagoen bitartean, Hanaganek polizia bat eta taxi-gidari bat hilko ditu. Etxera itzultzean, Kostaldeko Guardiak Sam galdekatuko du eta hura zur eta lur geratuko da hilketen berri izatean.