Sheriffaren laguntzaile Les Martinek inor bizi ez den herri batean gertaturiko hilketa ikertu beharko du. Minerala lapurtzen ari zitzaizkiola konturatu den urre meatze bateko zuzendaria da hildakoa. Martin ohartuko da hildakoaren azken hitzek, "ontzian dantzan", arroila gurutzatzen duten kableetatik zintzilika dauden bagonetei egiten dietela erreferentzia. Beste bi hilketaren ondoren, Martinek egilea aurkituko du eta hura bagoneta batera igo eta arroilaren amildegi sakona gurutzatzen hasiko da.