Spud eta Clint McKinney beti istiluren batean sartuta ibiltzen dira amari kasu egin eta ikasi beharrean, Blackie Scantling lagun axolagabearekin animaliak harrapatzen ibiltzeagatik. Spudek arazoak ditu ama konbentzitzeko bere txakur Spotekin geratzen utz diezaion eta Clint jeloskor jartzen duen neska batekin dago maiteminduta. Blackie mendian bizi den Dony neska ederrarekin maiteminduko da, baina arazoak izango ditu Sussie Belle emakume ezkonduaren erruagatik.