Sam Burtonek bi seme ditu, Clint eta Pacer. Azkenaren ama, Neddy, kiowa kulturako indiarra da. Burtondarrak urduri daude Buffalo Horn gerlari kiowa buruzagi berria dela-eta. Kiowa herriaren eraso bortitz batzuen ondoren, argi dago gerra egongo dela, baina gainerako kolonoek ez dakite ziur noren alde egingo duten Burtondarrek. Alferrikako heriotzak saihesteko, Pacer eta Neddy kiowa kanpamentura joango dira. Handik itzultzean, Will Howardek Neddy akabatuko du indiarrek bere familia osoa hil dutelako.