Reese sarjentu ohi menderakaitza mailaz jaitsiko dute edateagatik eta bere infanteriako pelotoi txiki eta etsira itzuliko dute; pelotoiak frontera itzultzeko agindua jasoko du ustekabean, Sigfrido lerrora. Alemaniarren gotorleku baten parean dagoen eremu bat defendatzea izango da haren lana. Etsaiari egiaz direna baino soldadu gehiago direla sinetsarazteko hainbat trikimailu erabiliko dituzte, alemaniar patruila bat haien ahuleziaz jabetzen den arte.