Charlie eta Lee, soldatapeko bi hiltzaile, itsuentzako eskola batera joango dira eta Johnny North irakaslea hilko dute hark inolako erresistentziarik jarri gabe. Heriotza halako etsipenarekin onartu duen gizon bat hiltzeagatik asko ordaindu diete, eta horrek, hilketaren arrazoia eta hura nork agindu duen jakiteko nahia eragingo die bi gizonei. Hilketa agindu duen pertsona zenbait urte lehenago lapurturiko furgoi blindatu batekin lotuko dute eta dirua aurkitzeko esperantzarekin haren lankide ohiak jarraitzen hasiko dira.