New Orleansen, Mardi Grasen garaian, pistoladun gizon bat mendeku bila dabil laguna bortizki hil dutenaren susmoa baitu. Lois Seeger ederra ezagutzean gutiziatu egingo du, eta horrek arazo larriak ekarriko dizkio bere senarrarekin. Filma telebistarako egin zen eta NBCk eman zuen 1964ko abenduaren 18an. Telebistarako egindako bigarren filma da (lehenengoa David Lowell Richen See How They Run izan zen, 1964). Don Siegelek egina zuen jada The Killers telebistarako, baina haren indarkeriagatik, zineman estreinatu zuten zuzenean.