Ben Chamberlain konbiktu ohiari hilketa bat leporatuko dio sheriff sadiko batek. Sheriffak, janaria, zaldi bat eta ordubete emango dizkio desertuan barrena joan dadin. Gauza bera egin ohi du beste kriminal batzuekin, eta ondoren, haien atzetik joan eta hil egiten ditu. Baina Chamberlain ez da hain harrapakin erraza. NBC kateak 1967ko urriaren 31n emandako telebistarako filma.