Daniel Madigan eta Rocco Bonaro detektibeak garrantzi txikiko delinkuente bat atxilotzera doaz hari galdeketa egiteko, baina hark armak lapurtuko dizkie eta alde egingo du. Horrek arazoak eragingo dizkie detektibeei Anthony X. Russell komisarioarekin. Komisarioa, bestalde, arduratuta dago, bere lagun onena den Charles Kane inspektore-burua erosi egin dutela argi uzten duten probak baitaude.